01.07.2011

NAUTILUS NR.42/IULIE 2011




Editorial

„Un Eurocon printre atâtea altele – o relatare personală” - Rudi Kvala
„Am avut şansa de a participa la două convenţii europene dedicate science-fiction-ului. Euroconul din 2010 (Polonia şi Cehia) şi Euroconul de anul acesta, desfăşurat la Stockholm în perioada 17-19 iunie. Inevitabil, am comparat cele două manifestări şi am ajuns la câteva concluzii pe care mă voi strădui să vi le împărtăşesc în cele ce urmează.” - Rudi Kvala

Special
Sub semnul stelei roşii. Codificarea iconografică a cosmonautului Iuri Gagarin” - Walter Famler (traducere de Cristian Tamaș)

Proză
„Inimi de piatră” - Ioana Vişan
„Azaroth” - Alexandru Ioan Despina
„Supune-te fără teamă” - Mircea Coman
„Nişa” - Liliana David


„Mi-am tras aerodină” – Trusa de scule (XIV) - Dănuț Ungureanu
„Despre SF-ul cu aburi” - Ovidiu Petcu
„Despre CTP, paradigme şi vise” - Viorel Pîrligras
Hanna – “Adapt or die ?” - Ioan Todoran
„Scurtă istorie a fantasy-ului din Ungaria” - Peter Tick (traducere de Adina Barvinschi)


Recenzii
„Războaie şi dragoni” - Adina Barvinschi
„Pregătiri de luptă” - Liviu Radu
„Columb rătăcit între universuri” - Liviu Radu
„Altă colecţie de Apocalipse” - Liviu Radu


„Priest – una caldă, alta rece” - Ioan Todoran
„Personajul SF (7) – Omul viitorului” - Aurel Cărăşel
BUFNILĂ, Ovidiu (n. 1957) - Aurel Cărăşel
Cenaclul ATLANTIS CLUB Cernavoda - Aurel Cărăşel

Știri
1 iulie - Expozitia „Spatiul cosmic. Arta si un vis”, Kunsthalle Viena (1 aprilie – 15 august 2011)


Detalii, aici.

Niciun comentariu: