26.07.2009

ROMANUL "SĂ NU MĂ PĂRĂSEŞTI" DE KAZUO ISHIGURO,ÎN CURS DE ECRANIZARE !


Au început filmările în Londra şi în Norfolk,Anglia pentru transpunerea şi adaptarea cinematografică a romanului lui Kazuo Ishiguro,"Să nu mă părăseşti"(Never let me go,2005).
Scenariul îi aparţine lui Alex Garland iar regia lui Mark Romanek.
Keira Knightley o va interpreta pe Kathy H.,eroina romanului lui Ishiguro.Andrew Garfield şi Carey Mulligan fac parte din distribuţie.

Romanul "Să nu mă părăseşti" a apărut în româneşte în 2006 la editura Polirom,în traducerea lui Vali Florescu.

"Să nu mă părăseşti"(Never let me go) poartă în mod evident amprenta specifică a romancierului britanic.Rafinamentul şi sensibilitatea autorului dau naştere unei tulburătoare poveşti de dragoste,ai cărei protagonişti sînt trei tineri care fac parte dintr-o categorie aparte de fiinţe umane: "donatori",clone,adică produse de laborator menite să furnizeze organe de schimb pentru oamenii "adevăraţi" dintr-o Anglie distopică.
Tragic,emoţionant,tensionat şi cu un final surprinzător,"Să nu mă părăseşti" este unul dintre cele mai bune romane ale lui Kazuo Ishiguro,nominalizat la premiile Arthur C.Clarke,Booker,National Book Critic Circle şi inclus pe lista celor mai bune cărţi ale anului în The New York Times,Publishers Weekly şi în numeroase alte reviste prestigioase".

Niciun comentariu: